הסיפור של עץ לגינה

בכפר אז״ר שוכנת משתלת עצי וצמחי הנוי הגדולה במרכז. המשתלה שפועלת כבר 30 שנה מספקת את העצים הגדולים בארץ ומבצעת פרויקטים נרחבים בשיפור איכות החיים והסביבה של אזרחי מדינת ישראל, בערים, בפארקים, ברחובות ובמקומות הציבוריים.

Untitled design (21)

המשימה שלנו

המשימה שלנו: לשתול יותר עצים, לראות יותר ירוק. לשפר את הסביבה ואת איכות החיים של קהל לקוחותינו, לאפשר להם לדמיין ולהשיג את גינת חלומותיהם. לעזור לכדור הארץ לנשום ולכם להנות מנוף ירוק על ידי אספקה של עצים וצמחים בריאים, חזקים ואיכותיים, לצד מתן שירות ותמיכה רחבים לכל מי שמגדל עצים וצמחים בביתו.

מי אנחנו

משתלת “עץ לגינה” היא משתלת עצים וצמחים מקבוצת “משתלת בוטני” הוותיקה ונועדה לתת מענה גם ללקוחות פרטיים המעוניינים לשדרג את הגינה הפרטית בביתם 

בעבר עסקנו בשוק הסיטונאי בלבד וצברנו מלאי עצום של עצים, שיחים, דקלים ואקזמפלרים מיוחדים ובגדלים עוצרי נשימה.

שטחי הגידול של המשתלה פרוסים בפריסה ארצית מהנגב עד לגליל באקלים שונה על מנת לאפשר היצע מגוון ורחב של עצים המתאימים לכל בית, גינה ומרפסת.

שטח התצוגה ממוקם בכניסה למושב כפר אז”ר במרכז הארץ בו ניתן להסתובב ולהתרשם מדוגמאות מרהיבות של העצים המדהימים שלנו או גם סתם לשבת בצל העצים ולהתייעץ איתנו על כוס קפה 😊

Untitled (Your Story)
Untitled design (22)

בין לקוחותינו

מפקחים ומנהלי מחלקות ברשויות מקומיות, אדריכלאי והנדסאי נוף, מתכנני גנים, קבלני גינון וגננים פרטיים, רכזי גינון ומשתלות סיטונאיות נוספות.

גם קבלנים המקיימים תמ״א 38 ומעוניינים לשדרג את ההיצע שלהם ימצאו שבמשתלה שלנו מגוון העצים הרחב והיכולת לספק את המענה במהירות וביעילות ירחיב את סל הכלים שלהם.

 

לקוחות מרוצים
+ 0
פרויקטים
+ 0
סוגים של עצים וצמחים
0